Shift Happens, Episode 2:

Jezelf Zijn Als Merk.

De mist trekt op. Er is helderheid. Het ware karakter van het merk heeft zich weer laten zien, en wij hebben ons er weer in herkend. Laten we die vooral gaan borgen, nu. Nooit meer laten verdwijnen.

 

Het is mooi dat we de ‘dots’ geconnect hebben, dat we weten waarom het merk hiervoor deed wat het deed – en waar het haar gebracht heeft. Dit huis, dit thuis, gaan we nu stevig funderen. Goed verzorgen. En nooit meer verlaten als het niet nodig is.

 

Vanuit de cirkel bepalen we weer waar het merk voor staat, wat haar waarden zijn, waar haar ambities naar uitgaan, wat de toegevoegde waarde daaraan bij kan dragen en wat we de wereld gaan brengen.

 

We houden dit simpel, want dat is het ook.

 

We bepalen het (hernieuwde) startpunt, de koers, de route, en we zien waar de verbeterde versie van het merk de komende tijd heen gaat om haar Meesterwerk de wereld in te trappen. 
 

Wat krijg je daar nou helemaal voor terug?

  •   Brand Identity & Brand Promise 

  •   Propositie & (her)positionering 

  •   Nieuwe doelgroepen 

  •   Business modellen & service design 

  •   Nieuwe markten 

  •   Vijfjarenplan (basics) & organisatorische consequenties 

Doorlooptijd: 14 dagen als los traject.  

7.500,-

 

Meer weten? Neem even contact op met Sanne. Dan komt alles goed. Altijd.