Shift Happens, Episode 1:

Jezelf Worden Als Merk.

Merken verschillen niet veel van mensen. Tijdens hun levensduur maken ze ‘dingen’ mee. Waardoor ze veranderen. Dat is goed, dat is logisch. Ze zijn per slot van rekening vaak ook aangestuurd door diverse soorten mensen, in diverse perioden, met diverse en vaak complexe uitdagingen.

 

Net als bij mensen, gaan merken zich daardoor op een bepaalde manier gedragen, die soms helemaal niet (meer) nodig is. Dat gedrag gaan we in deze fase observeren en definiëren, en we gaan weer terug naar hoe het allemaal begonnen was. Waarom? Wanneer? Wat was de oorspronkelijke missie, de visie, het bestaansrecht? Wat is daar nog van over?

 

We gaan terug naar de kern, naar de essentie – naar wie en wat het merk in diepste wezen is. Naar hoe en waarvoor ze bedoeld was. Alleen als we onze werkelijke identiteit weer kennen, zien we ook hoe we passen in deze tijd. Wat we kunnen brengen. En wat ons vanaf hier te doen staat. 

Wat krijg je daar nou helemaal voor terug? 

  • Research (historie) 

  • Missie, Visie, Brand Values 

  • Bestudering cijfers, analyse data 

  • Businessmodel & opportunities 

  • Marktonderzoek (kwalitatief en intuïtief) 

  • Check organisatie, check marketingcommunicatie 

  • Pijnpunten, probleem- en doelstelling, briefing, randvoorwaarden 

 

Doorlooptijd: 14 dagen als los traject.

7.500,-

 

Meer weten? Neem even contact op met Sanne. Dan komt alles goed. Altijd.