Shift Happens, Episode 3:

Jezelf Neerzetten Als Merk.

Da’s leuk en aardig allemaal, dat we weer terug zijn bij af. En dat we weten waar de reis ook alweer heen moest voeren. Maar: het is wel handig als de rest van de wereld dat ook weet. Afhankelijk van de merkpersoonlijkheid en de missie, schreeuwen we dat van de daken óf houden we het een beetje onder de pet. Maar linksom of rechtsom: het merk moet zichzelf wel gaan manifesteren. Op de enige manier die bij haar en haar Meesterwerk past. 


In dit traject ontwikkelen we de strategie waarmee we de wereld gaan verbazen. De rem gaat er af. Hier komt mijn vorige leven om de hoek kijken: dat van veelbekroond reclamemaker. Er bestaat geen mal, geen template – we ontwikkelen gezamenlijk iets iets dat alleen bij jullie past. En waar iedereen het over gaat hebben – vooral je klanten. En je CFO. En je aandeelhouders. 

Wat krijg je daar nou helemaal voor terug?

   •   Brand Strategy 

   •   Customer Journey 

   •   Marketing-, communicatie- & sales strategie 

   •   Concept- & campagne ontwikkeling. 

   •   Media- & middelenplan 

   •   Budget allocatie 

   •   Organisatorische consequenties in de executie. 
 

Doorlooptijd: 21 dagen als los traject. 

15.000,-

 

 

Meer weten? Neem even contact op met Sanne. Dan komt alles goed. Altijd.